[Debate] Skype Vs WLM

Hello friends of messenger and enemies of skype I open this forum to make a debate on skype vs WLM

3 Likes

Fuck Skype,here we talk only for WLM

5 Likes

I have Skype just because some friends use it. I do not like it for being too heavy, consuming too much RAM and having few options compared to MSN.

6 Likes

MSN for life !
Custom emoticons
Wallpapers
Nudges
It’s bae

1 Like

Difference between MSN7.5x and SKYPE (Viewed photo)

1 Like

msn had popups, my customized msn did showed a smiley pop up.

or look at this old school msn screenshot

1 Like

I actually really like the blue and white cloud design that Skype has, but the program is super laggy on my computer. The app for iOS used to be alright, but the latest update looks horrible, and is also really laggy, but that’s probably because my phone is almost four years old.

I think I would say MSN is a lot better, since it has lots more features and there are loads of third-party add ons for it.

1 Like

Yes it’s cool MSN

Bonsoir Malosito

Il est tellement bien ce MSN que je ne peu vraiment pas discuter ni voir mes contacts car ils sont tous @live.fr ou hotmail.fr.

Pour moi il ne me sert Ă  rien.

Soit disant la communauté devait trouver un serveur pour pouvoir communiquer avec mes contact.

Enfin merci

1 Like

Il n’a jamais Ă©tĂ© prĂ©vu que vous puissiez discuter avec vos anciens contacts @live.fr ou @hotmail.fr
Peut ĂȘtre qu’un jour se sera possible mais j’en doute.

Cela Ă©tait possible jusqu’au 18 mai 2017 mais cela n’est plus possible depuis car Microsoft a dĂ©sactivĂ© tous les serveurs de Messenger.

Maintenant, le seul moyen, c’est de tĂ©lĂ©charger la version patchĂ©e de Messenger 7.5 et de crĂ©Ă©r un compte sur le site : https://escargot.log1p.xyz/

Cela prend 2 minutes et vous pouvez demander Ă  vos anciens contacts de faire pareil.

1 Like

Bonjour nad moi qui est un amoureux de l’informatique et de Microsoft c’est vrai je suis mĂ©content qu’ils ont traies leur crĂ©ation et en plus il aurait pu continuez Ă  renforcer Windows live messsenger au lieu de racheter Skype pour des millions d’euros c’est vraiment abusĂ© rĂ©pondez moi vite et ajoutĂ© moi sur escargot : olmedo462@hotmail.com merci de votre comprĂ©hension :smile:

Tristantleboss tu as raison mais m’as famille et certain de mais amis (pas tous certain son sur MSN) refuse d’utiliser MSN et utilise Skype Ps: tu as l’air d’un lutteur de la messagerie instantanĂ©e et je te remercie de ton soutien ajoutĂ© moi sur escargot : olmedo462@hotmail.com

Bonsoir

Merci Ă  vous pour votre rĂ©ponse , c’est fait j’ai dĂ©jĂ  tĂ©lĂ©charger Messenger 7.5 et crĂ©er un compte je me suis mal exprimĂ© peut-ĂȘtre , mais une personne m’a Ă©crit que que quelqu’un Ă©tait entrain de rechercher un serveur pour Windows Live Messenger.

Je suis déçue car il y a quelques annĂ©es que j’utilise ce logiciel qui Ă©tait parfait Microsoft Ă  tout foutu en l’air pour favoriser Skype c’est honteux et abusif.
Le problùme c’est que mes contacts sont plus facebook et ne veulent pas en changer.
Bonne Soirée.

1 Like

WLM

  • Custom Emoji
  • Games
  • Useful
  • Very helpful peoples there
1 Like

MSN is better than Skype!!! #MSNMessenger4Life

2 Likes

Question for everyone, if you could go to the past and destroy Skype before it exists, would you?

1 Like

I would destroy the guys who made the decision to get rid of Messenger in order to replace it with Skype.

Skype was mostly abandonned after it was purchased
 since a month ago when they released the somewhat new version.

They could have merged them both: just adding the good audio/video/phone capability of Skype into Messenger.

1 Like

That’s what I always thought. I remember that many companies had MSN support, and, well, everyone had an MSN account and they could add those companies.

I believe that if MSN existed today, or it would again be called MSN Messenger or Microsoft Messenger, because of the end of the Windows Live line.

1 Like

I really would.

1 Like

ok so to answer your question. ‘I would destroy both the crew who the made the choices and the application’.

1 Like