Come here if you like tails

Just… talk about talk and send cute pics :slight_smile:

here’s one

2 Likes

Thinking_Tails

Tails1

OMG TEH CUTENESS IS OVER 9000
rofl

image

https://www.jonathankay.com/tails.aspx :stuck_out_tongue:

you guys remember me using this as a profile picture right?

1 Like

no

[It was to have a cute yiff without the NSFW part here, but I decided to remove it so as not to ruin anyone’s childhood :stuck_out_tongue:]

1 Like

lol

Yizz… You would got a little cute red flag as a christmas gift xD

1 Like

Yes I do. :stuck_out_tongue:

IMG_20181224_101038_498

2 Likes

So you came back :stuck_out_tongue:

Holy macarroni! You’re back!

wtf i just publish a post

034tailscream

image
someone set it as his profile pic lmao

1 Like

and this someone is me, i have it because someone posted it on the #NSFW channel of the discord server